۱۳۸۸ اسفند ۲۹, شنبه

تا یک چند ساعت دیگر

هر فرهنگ و آیینی روزی رو برای یک جشن ویژه و خاص در نظر میگیره. خیلی ها کریسمس رو جشن میگیرن و خیلی ها استقلال اون کشور براشون مهمه و بعضی ها هم روزتولد یک انسان مهم رو جشن میگیرن.
زمین یکی از عناصر خلقته که تکرار رو خیلی دوست داره و هر سال بهر رو به انتظار میشینه .انسانهایی در این کره خاکی به مانند زمین این تکرار رو دوست دارند و بهار رو جشن میگیرند و این جشن رو نوروز می نامند . جشنی بزرگ برای تولد طبیعت. این جشن برای زمین غنای فرهنگی اون سرزمین رو نشون میده. ایران نام سرزمین این مردمانه.
نوروز برای ایرانیان در گذر تاریخ همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده . به ان اندازه که مجلس مهستان اشکانیان برای صلح با امپراطوری رم , شرط به رسمیت شناختن ایران رو در مفاد صلح نامه قرار میده.
راستی بعد از 365 روز انتظار داره 89 میرسه پس بیایید دوسش داشته باشیم گرچه شاید برامون تلخ باشه..................... مبارک باشه برای هممون.

۹ نظر:

پریا گفت...

سال نو مبارک آدریان عزیزم
آپ نو هم مبارک

با آرزوی شادی و سلامت
تا یک چند ساعت دیگر...

afra گفت...

ایزم عیدت مبارک

محبوب گفت...

هر وقت میام وبت حس میکنم ااااااااااا من چقده هیچی بلت نیستم:)
انشالا که سال خوبیه.اصلا بیجا کرده که بخواد بد باشه:)
شاد باشی

پریا گفت...

کاش می شد منم سر کلاس یه همچین کاری کنم, متاسفانه خاطره خوش چندانی از دبیرستان ندارم, اما این 2-3 ماه آخر رو تلاش می کنم حتما یه کاری کنم که همیشه یادم بمونه :دی
تعطیلات بهت خوش بگذره آدریان

پریا گفت...

آدریان
یاهو مسنجر داری؟

مالزی نشین گفت...

بر شما هم مبارک باشه...

پریا گفت...

هیچی. اون شب بیکار بودم گفتم شاید حوصله ی چت داشته باشی!
البته بگذریم که چند روز بعد سر و کله ات پیدا شد :دی

آینا گفت...

سلام و امید که شما نیز سال خوب و پر خیر وبرکتی رو پیش رو داشته باشید . بخاطر کامنت پر معنی و فوق العاده زیبایتان تشکر میکنم.

سپیده گفت...

وقتی دوسش داشته باشیم کنار اومدن باهاش واسمون راحتتره !!